fatos35 sanırım ustune gorme denilen sey bu degil mi? Ben hamile oldugumu bilmiyordum karnım herzamanki gibi adetimdrn birgun once agrımaya baslamıstım. Adet olacagımı bildigim icin ilaclarımda yanımdaydı hatta. Sonra karnım cok agrıyınca hah dedim soktu heralde adetim dedim.gercektende adet oldum. Kanamam cok yoktu daha daha cok kahverengi bir akıntı gibiydi ya da adetimin son 2 gunu gibiydi. Ama icime bir kurt dusmusyı ve ilac almadan once test yapmıstım ve pozıtıftı. Zaten o kanamada 2 gun falan surmustu. Benim de senın gibi 5 haftalık falandı. suan bebisim yanımda uyuyo 6 aylık oldu. Endiselenme allahın izniyle bebisini kucagına alırsn. Bisey olursa da cok uzulme doktorum ilk 3 ay gebeliklerin cok buyuk kısmı duser dogal gelisimşn bşr sonucu demisti doktor. Vucut eger embrionun sorunlu olduguna karar verirse bebek olmasına izin verme demisti. SuphanAllah..kısacası panik yapma rabbim bebislerimizin koruyucusudur