Irnasatka ben bekarken oldum 8 sene falan oldu ben ameliyat olalı ve devlette oldum izler hâlâ var. 2014te ameliyat olmuştum 2017de kızım oldu ve 2 yaşına kadar emzirdim. Öyle aşırı sütüm oldu desem yalan olur mama ile destekledim ama zaten ameliyat öncesi doktorum bu konuda bilgilendirdi çocuğun olduğu zaman illa ameliyata bağlı değil normalde de sütün olmayabilir bunun bir çok sebebi olabilir demişti uzun uzun anlattı ben de çok takılmadım zaten bu konuya çünkü benimki keyfi değildi yani estetik amaçlı bir ameliyat değildi. Şimdi ikinci hamileliğim ve 32.haftam göğsümden sızıntı şeklinde süt gelmeye başladı bakalım bunun nasibi ne kadar olacak