SemaArin canım kürtajdan sonra 1 ay beklemen daha iyi aslında . Hormonların düzelmesi gerek . Benim göğsüm bile 2 ay oldu yeni düzeldi . 1. Adetimde denememize rağmen tutmadı . 2. Adetimden sonra tekrar denedik tutar mı bilmiyorum. Ama düşükten sonra hemen bebek öneriliyor ama kürtajda önerilmiyor . Çoğu kişi 3-6 ay beklemiş . Hatta 20-30 gün birliktelik bile önerilmiyor