Mrcmrv19 Arkadaşlar doğum parası ve süt parası ayrı şeyler mi bilen var mı acaba süt parası babaya yatıyormuş doğum parası anneye ama bir yere başvuruluyor mu acaba
hunilimom Mrcmrv19 doğum belgeniz ve kimliklerle SSK ya başvuruyorsunuz diğer ayın 25 inden sonra yatıyor ptt ye gidip cekiyorsunuz
Mrcmrv19 Leylaakcay ikizlere doğum yaptım süt parası olarak eşimin adına yatmış 632 lira ama PTT deki baya benim adıma da baktı daha yatmamış 600 ile 1000 lira arası para yatacak size de dedi onu için ayrı mı başvuru yapılıyor bilmiyorum
Mrcmrv19 hunilimom evet onu çektik ama eşimin adına yatmış bide benim adıma doğum parası yatacakmış ikiz bebek benim ki 600 ile 1000 lira arası 1.5 ay oldu takip ediyorum ama hala yatmamış
Mrcmrv19 ebru0408 yani süt parası ayrı babaya yatıyor birde doğum parası anneye yani öyle birler olmasa ptt deki baya sana da yatacak demez di bence
Drygmr Kızlar benim ikinci gebeligim bu, ilkinde almadım bilmiyordum 7 sene olacak, bu doğumda ikisini birden alabilir miyim acaba. Bir de ilk gebelikte başka bir şehirde yaptım doğumu sorun olur mu
Mrcmrv19 Drygmr yok hayır o her şekilde yatar hesaba ama süt parası eşe yatıyor e devletten takip edebilirsiniz siz kendinize yatacak olanı
hunilimom Drygmr ilk çocuğa alamıyorsunuz 5 yıldan fazla olduğu zaman sizin süresi dolmuş ama bu çocukta alırsınız
hunilimom Mrcmrv19 başvuru yaptığınız aydan bi sonra ki ayın 26 sindan sonra yatıyor mesela ocakta başvurdunuz Şubat 26 dan sonra cekebiliyorsunuz