SevdaBilgiYaan Kızlar bu gün 18 hafta olduk dünden beri karnımın sağ tarafına kramp giriyor masaj yapınca biraz azalıyor sizce neden oluyordur başına gelen oldu mu daha önce
Ayazinanasi SevdaBilgiYaan canim rahim genislemesinden dolayi olabilir, rahim genisledikce organlar baski altinda kaliyor, gaz sancilari artiyor falan 😟
Melo35 11 haftaligim bende de var ayaga kalkip yürürken cok aciyor egilerek yürüyorum benimde sag taraf 😒
deletedmom6295 21 haftalığım nirkaç gündür bende de oluuor ben magnezyuma bağlıuorum açıkçası. yarın doktoruma danışacağım