ozgnr-Al Merhaba hanımlar bio-oil aldım fakat yanına ekstra kullandığınız başka bir ürün varsa paylaşır mısınız?
Zeynepppp23 ozgnr-Al aynı soruyu bende sordum çatlağım oldu benum maalesef bio oil kullaniyorum ve yaninda herkes kantoron yağı önermişti bende ikisini kullaniyorum şimdi tabi başka şeyler kullananlar varsa onuda bilmek isterim şurada bekleyim
goktug93 ozgnr-Al merhabalar bende lıerac kullanıyorum kullanmaya başladıktan sonra hiç çatlağım olmadı. Sürünce yapışkan bir histe bırakmıyor
Kocyigitebru ozgnr-Al palmers diye bir krem var biraz pahalı ama ben faydasını gördüm bioil aldım ama sürmedim aklıma geldikçe palmers sürdüm