Fbd İnsanların buraya ne yazdıkları ile ilgili başlıklar açmanızdan da hakikaten biz sıkıldık arkadaşlar görmek istemediğinizi okumayın yeter gına geldi ay bıktık bu ne falan kendinize bir program hazırlayın ordan kimlerin neler yazabilir yönetin ama burayı değil 🗣🗣🗣
behrem valla ben de anlamıyorum. sanki onlar kaynana, aldatma postlarından bıktık yazınca insanlar bir anda "aa biri bıkmış haydi yazmayı bırakalım" diyecek. kendi kendilerine dert yapıyorlar, dertsizlikten hep bunlar.