FKHA Kızlar ağrılarınız oluyor mu 14+4 üm baya azalmıştı bugün yine başladı adet olcak gibi ağrı ama hafif hafif lekelenmem falan yok şükür ağrı hafiften bacağıma da vuruyor yaşayan var mı aynı durumu
Mucizem5 Ben 21 haftalık hamileyim benimde oluyor Ara ara haftaya doktora gidicem inşallah kötü bse yoktur
FKHA Mucizem5 benimde kontrolüme 10 gün var daha önce doktora sorduğumda bebek yerleşiyor ilk haftalarda olur demişti ama ilk 3 ayı atlatınca da normal mi acaba dedim. Doktorunuza sorunca haber verirseniz çok sevinirim 🌸
FKHA Asillll16 aaa tam da adet tarihideyim canım suan aslında içim rahatladı bak şimdi hafiften bacağıma da vurunca telaş yapmadım değil. Riskli bi durumun yok çok şükür ama insan korkuyor