kahvesever__ Akşama ne yemek yaptınız kızlar ben Pırasa yemeği yaptım sadece yeter bügünlük rabbim olmayanlarda versin sizler neler yaptınız bakalım
Wonderful_mom kahvesever__ biz covidiz istahim yok olsa da gerci yemek yapamiyorum yatak döşek yatiyorum 😟
kahvesever__ Wonderful_mom geçmiş olsun canım rabbim şifanı versin inşallah 🙏 biran önce iyi olursun kemik suyundan tavuk suyundan çorba yap iç birşey yemezsen bağışıklığın düşer
Mihri-balim_ kahvesever__ ben her saat başı açım zaten 😂 eşimde evdeydi zaten erkenden yiyelim dedik akşama ben yine buzdolabında yım orası ayrı da neyse 😂
Wonderful_mom kahvesever__ Allah razi olsun cnm hic takatim yok esim de elinden gelebildigi kdr yapiyor disardan istiyor onlar8 da yiyemiyorum
kahvesever__ Mihri-balim_ aynen ya valla bu durumu napacaz akşam yemek yiyorum bakıyorum 1 saat sonra deli dana gibi dolanıyorum mutfakta 😂 ne yesem diye bakıyorum etrafa
Mihri-balim_ kahvesever__ kiz gecede aynısı 😂 mutfak bı türlü kapanmıyor sayemde nolcak bı gidis bilmiyorum ama aşırı zevk aliyorum istediğim gibi yemekten doğumdan sonra beni çok zorluycak bu durum
kahvesever__ Wonderful_mom aynen canım tarif ver eşin yapsın rabbim şifanı verdisin inşallah 🙏 biran önce iyleşirsin