Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim. Yeni korona atlattığım için bugün kontrole gittik. Doktor bebek iyi ama senin kanaman var dedi 😞 ayıptır söylemesi çamaşırımda falan hiç kan görmedim ama rahimde ayrı bi kanama nasıl olur? Başına böyle bişey gelen varsa akıl verebilir mi