Gamzess1 benim de 3.gunum basla hemen cnm. Bana da doktor gobege kola bacaga yaoablrsn dedi hayatta bacak riskini alamam. Komsumuz hemşire maskeli kapıya gelerek iki sn de koluma yapip gitti .. ama kendim yapamam heralde cok korkuyroum.. youtube de videolar var nasil yapilacagina dair .. bilen biri sana gostersin bi iki defa.. cesaretin varsa yapabilrsn kendin