siriniko2511 Adetin gecikince evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Perşembe günü kanda beta değeri 307 uı/l çıktı. Bugün başka bir hastanede artış oluyor mu diye bakmak için kan verdim 0.06 muı/ml çıktı. Kanamam hala yok. Bir anda bu kadar düşer mi?
Cemrreedemirci siriniko2511 farkettiyseniz ölçüm birimleri farklı. Siz aynı yerde vermeye özen gösterin. Çok daha sağlıklı olur sonuç
siriniko2511 Şimdi ilk verdiğim yerden sonuç geldi çünkü emin olmak için oraya da gittim. 989 çıktı. İyi değil mi şu anda
siriniko2511 Sizce 3. Bir sağlık kuruluşunda test yaptırayım mı? Cuma gününe kadın doğumdan randevu aldım bekleyeyim mi?