Tugba212 Canım bak sana tavsiyem bu korkular hiç geçmeyecek, annelik böyle bir şey. Önce dış gebelik mi boş gebelik mi vs sonra kalp atışı duyacak mıyım sonra düşecek mi tutunacak mı hareket edecek azaldı bir şey mi oldu yok nasıl doğuracağım sonra doğacak aç mı kaldı gazı mı var büyüyecek iyi insanla karşılamak mı aman düşecek mi kalkacak mı bu böyle ömür boyu bir süreç. Sakın kendine böyle düşüncelerle şimdiden zehir etme olur mu? Minicik bir mucize içinde şimdi😊ona odaklan iyi şeyler düşün iyi şeyler olsun, sağlıkla sıhhatle kucağına aldığın günleri göresin inşallah canım benim hayırlı olsun😍