dentin 12 haftalık hamileyim sağ kasığımda bazen batma tarzında bazen gerilme tarzında ağrılar okuyor, dün muayenede doktorum bebeğin eşi biraz aşağıda ama korkulacak bir şey yok daha erken takip edelim dedi. Bu haftada böyle bir ağrı normal mi?
Merveonay dentin normal canım vücudun yeni bir döngüye girdi e adette olamıyorsun benim ikinci gebeliğim ikisindede oldu bebeğin eşide zamanla yukarı çıkıyor diyorlar sen gene ağır iş yapma fırsat buldukça dinlen ve doktorunun dediklerini dinle sağlıkla gelsin bebişler ❤️