Kizlar 2 gun once sezeryan dogum yaptim.Bugun bandaji falan cikardim doktor acik kalcak dedi ama kanamamda var biraz depend giyiyorum sizce dikis yerine zarar verirmi.Birazda kiloluyum terletir nem yapar diyede korkuyorum.kullananlar bilgi verirse sevinirim🙏