Merhabalar, şubat ayında klomen tedavisi ile catlatma ignesi vuruldum. Sol tarafımda 2 tane yumurta gelişmişti, biri 20mm diğeri ise 15.
4 şubatta çatlama iğnesini vurdum. Bugün tam olarak iğneden 15 gün geçti. Göğüslerim çok şişti, damarlar belirginleşti ve sol tarafta ara ara batmalarım var. Sizce bu gebelik belirtisi olabilir mi yoksa adet belirtisi mi(Pazrtesi adet olmam gerekiyor) bu arada 2 kere başarısızlıkla sonuçlanan catlatma ignesi tedavilerim de var.
Cevap veren olursa çok memnun olurum 🥰