Sybabyss Bebeğim için 3 tane hastane çıkışı aldım onları kullanacagım dogumda ve sonrasında fakat bunların icerisine zıbın giyicek mi ki (askılı )olanlardan atlet tarzı doğum mayısta
Birgul Sybabyss bende mayısta doğurdum, ben kısa kol almıştım ve alt üst takım daha çok kullanmıştım.