Bugun bisey ogrendim ne kadr dogru bilmiyorum gebeligin ilk 3 4ayina kadar kabizlik yasayanlarin oglu ishal yasayanlarin kizi oluyormus eskiden nineler oyle anlarlarmis dogrumu gercekten herkes kendini bi degerlerdirsin bakalim cevaplari bekliyorum canlar