Aytug Ahsenveannesi canım ben Batman da medicalparka emire hanıma gidiyorum 32h memnunum şehir dışından gidiyorum ona bi arkadaşım Doğumda yaptı onda çok ilgili bi doktor
Badealya Ben dünya has deniz beye gdıorum fena diil ilgili, ama has cok iyi batmandaki hastaneler icinde.
Ahsenveannesi Badealya bende ona gidiyordum da en son birseyler sordum cevaplari pek tatmin etmedi bilgi konusunda zilandaki yuksel beyi öneriyorlar ama dogum icin orayi onermiyorlar 😔
Badealya Hmm özel degilse ne gbi seyler cnm , bnm biraz sakin gecıyor hamileliğim cok sükür o yüzden yetersizse anlamamş olablirm bileyim en azndan
Ahsenveannesi Badealya carpıntım kasık ağrım vardi mesela çarpıntı icin direk kdh a yonlendirdi kustugumu. Cok su icemedigimi idrarimin yandigini soyledim birsey vermedi sonra enf. Cikti idrarda antibiyotik kullanmak zorunda kaldim
Badealya Ahsenveannesi anladm cnm gecms olsn. Bnmde az bi akıntm vardı hemen idrar testi yapalm dedi cıkmadı bısı. Bu drlerin günü gününü tutmuyor./ yogunlktan kafa gidp gelıprsa:)
Aytug Ahsenveannesi evet hastane koşulları çalışanları doktorları gülen yüzlü canım şimdilik memnunum