Beyzan738 yok zaten 4 saat kadar uyusuk kalıyorsun yavaş yavaş hissetmeye başlıyorsun hasta bakıcı beni giydirdi sonra hissetmeye başlayınca ağrı kesici falan yaptılar öyle ağrım olmadı ağrım olduğunda hemşireye haber veriyorduk gelip kalçamdan iğne yapıyordu. Eşimden yardım alarak kalktım yataktan ve ilk kalkmada kesinlikle dik yürümeye çalıştım yavaş adımlarla, sonra sonra yürümelerimi sıklaştırdım ne kadar hareket edersen o kadar iyi 2. Gün desteksiz yürüyebiliyordum. Sütüm de hemşire göğsümü sıktı aaa sütün geldi çok güzel dedi hemen bebeği verdi çok sevindim ama bebeğime yetmedi ağız sütüydü galiba çok ağladı doymadı gece mama verdiler çok az. Onun üstüne baya uyudu bende dinlendim. Bu süreçte sütüm yok diye emzirmeyi bırakmadım sürekli emzirdim boş memeyi. Biraz hırpalandım ama kremler göğüs kalkanı vs çabuk toparlandı. Sütüm tam anlamıyla 3. Günü geldi. Bebeğim emdikçe yutkunma sesini duydum çok şükürdedim ve sürekli emzirdim 2saate şimdi 19 günlüğüz çok şükür kilo almaya başladık bile 😇 benim doğum sürecim böyleydi