guneshan Merhaba kızlar dogumdan sonra kan uyusmazlıgı iğnesi yapılacak ve özel hastane de dogum yapacagım 500 tl denıldı. Devlet ücretsiz yapıyor mu bılgısı olan var mı ?
Denizyildizi1 guneshan Ben 11 haftalıkken vuruldum devlette hastane kendisi aldı vurdu doğumdan sonrada o şekilde olur muhtemelen çok fazla demişler 500 ne ya eczaneden kendin alıp vurdursan daha uyguna gelir
iremkrkurt guneshan Canım ben 27. Haftamda vuruldum özele gidiyorum orada vuruldum fiyatı 250₺ size neden o kadar söylemişler anlamadım 🤷🏻♀️
Hhilall37 guneshan ben de özele gidiyorum 28. Haftamda doktorum reçeteye yazmıştı 30 küsür liraya aldı eşim şimdi hadi artmıştır belki ama doktorunuz yazarsa eczaneden alırsanız daha uyguna gelir
Hamisssss Denizyildizi1 eczanede ben sordum 1000 lira dediler fiyatına maalesef Selçuk ecza deposu fiyatı
denizvebulut guneshan Bende özelde yaptirdim ve sadece 25 TL ödedim. Hastaneden hastaneye fark ediyor mu acaba?
guneshan Benim pazartesi yatışım olacak ve dogumdan sonra vurulacak dedı orda vurdurmasam devlette vurdursam dıye dusundum