Cimbomlu190553 Önceden sabah çok erkenden gidip sıra alıyorduk. Şimdi de öyle oluyormus diye duydum doğrumu şuan oyle sıra alan varmı? Ve hangi kadın doğum doktorunu tercih ediyorsunuz?