Nur_3961 Adet sancısı gibi sancı var bel ve kasiklarda Ve de bebeğim sürekli kasılıyor bir yere toplanip taş gibi oluyor bilgisi olan var mı kızlar
ezgi2036 Nur_3961 bende ayni durumdayim 33+4 ozellikle geceleri afedersiniz tuvalete gkalkip tekrar yattiktan sonra kasik ve bel agrim cok oluyor. Gecen kontrolumde doktorumla gorustum olabilir bunlar dedi ama insan ister istemez tedirgin oluyor..
Mucizem_211 Nur_3961 aynı şikayetlerden dün acile gittim nst çekti minik minik sancı çıktı ama hiç bir müdahale bile edilmedi bunlar çok normal dedi ama ben akşam dedim şimdi doğuracam belki 20 kere kasıldı rahime baskı yaptı bu arada 34+5 haftalık hamileyim
Sindamek 34 3 üm bende adım atamıyorum kalkınca baskı oluyo rahmime ve bebek çok aşşağıda hareket ediyor sağlıkla kavuşalım inş