Kızlar merhaba ben perşembe günü 36+5 te bebek hareketlerini hissetmediğim için acile gittim. Nstde de çok hareket etmeyince doktor bir gece doğum salonunda takip etmek istedi. Yatışım yapıldıktan sonra daha önce 1 cm açıklığım olduğu için çatı muayenesi yaptı ebe baya canım acıdı. Rahmin hala yukarda olduğu için bu kadar zorladm dedi. Eldiveninde baya kan vardı. Sonra bende lavaboya gittim kahverengi yapışkan akıntı gibi bişey geldi devamında da ara ara kırmızı kahverengi kan geliyor. Cuma günü çıktım hastaneden bugün hala devam ediyor. Sancı hissetmiyorum bebek hareketlerini de hissediyorum ama lekelenmenin bu kadar sürmesi normal mi başına gelen var mı?