Mervedez159 mide bulantısınamı yoksa canın mı istemiyo canım soyle düşün Kasım ayında bende öyleydim mutsuz aşırı sinirli Allah’ım Boyle canım çıkıverecek gibiydi sanki ağlama krizlerine giriyodum evim leş gibi eşim saolsun haftada bir yapıyodu ama bana çok pis geliyodu eşim benden de iyi temizlik yapar bu arada ama güclü durmak gerekiyo saldıkça salıyosun kendini beceriksiz gibi hissediyorsun ben çaydanlık yıkıyım demiştim yarıda bıraktım yorgunluktan oturdum ağladım geçmicekmiş gibi geliyo ama geçiyo ve bu senin elinde bi pencere aç hava girsin evine çok şöyle balkona kendine bi meşkale bul ne yapmaktan hoşlanıyosan ona yönel bırak evin köyün pis olsun sen bebeğini kucağına alınca hepsi geçecek yaz geliyo akşam oturun eşinle içinde ne varsa konuş onunla konuşmazsan daha cok sıkılırsın gerekirse ağla rahatlarsın