Sevensevilen bizde de genelde saklı gizli olarak yendiğinde biri geldiğinde nerende sakladıysan hani tuttuysan orada iz çıkar derler hatta yeğenimin kafasında çilek izi var bende dün eşime çikolata aldırdım oda kişi sayısını eksik saymış bi tane eksikti benim de canım çok istedi şimdi dağıtsam eksik biri yemese olmaz kendim mutfak toplarken yedim içeri giderken taşın üstüne falan bıraktım şimdi diyorum acaba çocuğum da olur mu öyle leke tereddüt kaldım açıkça 😂