d1e2n3i4z5 babymoomss bende de öyle olmuştu testim pozitif çıktı 🥰 adet sancılarıyla bebek yerleşme ağrıları birebir aynı oluyor
babymoomss ikicocuklubiranne ben idrar testi yaptım çıkmadı iki gün önce işte kan vermeyi düşünüyorum ağrılarım çok normalde ben adet olunca bile anlamıyordum
babymoomss d1e2n3i4z5 inşallah ben normalde adet olunca bile anlamıyordum ama bu kez ağırlarım var işte
hamzaninannesii Çıkar tâbi bende dişçiye gideceğim için yaptırmıştım çıkmıştı. Hayırlısıyla darısı başınıza diyelim.