Kızlar 2 gün önce feci bi kanamam oldu kırmızı damla damla çok korktum akşam oldugu için yarını bekleyip doktora gittim çok şükür sağlıklı bebekler dedi rahimde kanama varmış. İğne ilaç kullanıyorum şimdi sadece siyah parçalar geliyor ara ara normalmidir ?