Leselis Bu benim 2. Gebeliğim ilk hamileliğimi 17. Haftada öğrenmiştim şuan 12+5 de doktora gittim haftaya gel söylerim dedi 14 haftalık oluyorum 4 gün sonra o gün de randevum var sorum şu 14. Haftanın cinsiyetinde yanılma oluyor mu
EsengulC Leselis o haftalarda artık iyice bell.olur doktorun düzgün pozisyon yakalarsa yanılma payı olmayabilir
maviananas Leselis benimkini de 14. Haftada söyledi doğru çıktı sonra değişmedi ama yanılma payı illaki olur tam olarak detaylı ultrasonda belli olur
elf0 Leselis bende 12 haftalıkta kız gibi görünüyolar dedi bugğn gitti 15 haftalık ikisi de erkek dedi değişmez heralde bakalım 🙈 ikiz benimkiler
Leselis Htcnal 12 haftalıkken söylemesi için ısrar ettim kordon var ama kız diyim dedi benim gönlüm olsun diye
OnurEfemM Leselis 14 haftalıkken doktor erkeğe benziyo dedi 17 haftada gittiğimde %99.9 kız olduğunu öğrendim
Htcnal Leselis Ben de 11.haftada ayni hataya dustum😅Durttu durttu bir sey goremeyince kiza benzettim dedi gecti,tabii biz havaya girdik,adini bulduk falan ..15′te baska bir doktora gittim,o ben sormadan erkek bu dedi😄Hayirlisi olsun dedik biz de 😌
Leselis Htcnal ya şuan bende öyleyim bi kızım var buna da kız diyimce isim düşündüm kızım kızım diye seviyorum 😽