Merhaba anneler ben 9+1 günlük hamileyim ve 21 aylık kızım var hala emiyor bugün doktora gittim kontrol için emzirmeyi sordum o da hemen bıraktır gelen süt SAGLIklı süt degil dedi kızımda çok düşkün emmeye nasıl bıraktırcam dışarıdan da pek yemek yemiyor sürekli emiyor bana Bi fikir verin ne oldu çok çaresiz kaldım ne yapmam nasıl yapmam lazım