aybukecigim 30 haftalığım şuan başladım valla hazırlamaya etiketlerini kestim, yıkadım , kuruladım , ütüledim gerçekten çok yorucu heyecanlı bi yoruculuk ama başlamanı tavsiye ederim en azından eksiğin var mı filan daha çok gözlemliyorsun bir de 34 hafta filan çok geç geliyor bana 😂😂😂😂