Hayırlı günler kızlar biz bugün 40+1 olduk bebişin kendi gelesi yok az önce hastaneden geldim covid testi verdim. Pazartesi sabahtan yatışım var doktor fitille doğumu başlatıcam dedi. Aslında 2-3 cm kendi açılmam da var her gün gelecek gibi bekledik ama nasip neyse o olsun 😚