Karelinannesi bende 17 haftalığım ilk 12 hafta da 1,5 kilo aldım hemen asistan almaman gerekirdi dedi canım sıkıldı doktorum gayet iyi sorun yok dedi aşırı iştahım açıktı ama yemeden durmuyordum şimdi toplamda 2,5 kilo aldım ayda 1 kilo normal şuan ki haftana göre dedi ilerleyen zamanlar da 1-2 kilo arası almak normal dedi ama bazen iştah çok oluyor ya da şişlik gaz tartıda fazla çıkıyoruz çok takıyordum şimdi takmıyorum sağlıklı dediği sürece azcıkta dikkatle hemen düzene girer zaten :)