Deniz-efe genellikle mizacından dolayı kimse sevmiyor hep aynı şeyi duydum bende 🙈 ezcan hanıma gidiyordum normalde çok memnundum bende ama detaylı ultrasondan hiç memnun kalmadım hayal kırıklığı desem yeridir.. En önemlisi dr un sadece sezeryan doğuma girdiği bilgisi biz doğum hakkında bilgi almak istemesek belki de doğumda öğreneceğimiz bilgiydi şaka gibi.. Gelibolu da yaşıyoruz burda muayenehane si olan Dr umuz cengiz beyi önermişti, ondan çok memnunum bir de cengiz beyi deneyelim dedik. Hem fiyatlar da daha makul ben doğum ücretinde 10.000 i gözden çıkarırız sanıyordum. Peki bu söylediğiniz ücrete oda ücreti vs her şey dahil mi acaba, teşekkür ediyorum 🌼🧡