İlk çocuğum da yara filan oldu çok zorlandım antibiyotikli kremlerle geçirdim sonra tek göğüs emzirmek zorunda kaldım filan derken suan tek korkum göğüs yarası lansinoh fayda etmemişti ama yine de aldım arada bir nemlendiriyorum .
Göğüs kalkanı ne işe yarıyor tam olarak 60₺ idi kararsız kaldım daha uyguna önerebileceğiniz bişey var mı ? Yoksa alınmalı mi ? Çamaşırına göğüs ucun değmesin diye sanırım dimi