Cigdembyr Kızlar benim 40.hafta başlangıcı 25 temmuz gözüküyor, normal doğum zamanı o hafta tamamlandıktan sonra mı oluyor?
Deletedmom622772 Nermin_nur1 bizde temmuzda hava genellikle 40’ın üstünde oluyor bebek için optimum sıcaklığın epey üstünde o yüzden hic düşünemiyorum nasıl olacak bolca zıbın, ince uzun kollu takım ve ince müslin örtüler düsünüyorum sarmak için