Haticekckylmz Merhaba arkadaşlar eylulun 6sini beklerken oğlum bayram hediyesi oldu bana 23agustosta dayanamadi 38+1de geldi 😍 iyikide gelmis hosgelmis🤗😘 2gun sanci cektim 1.gun cok nadirdi hastaneye gittim 1bucuk cm acilma vardi eve gittim ertesi gun sancilar 5dk dusunce aksam 10bucukta hastanedeyim 11de dr geldi ve 23.15te oğlumu kucagima verdiler bu arada normal dogum oldu cok guzel bir duygu RABBIM isteyen herkese nasip etsin evlatlarimizi bize bagislasin kucagimiza almayi nasip etsin herkese mutlu pazarlar 😍😍🤗