Merhaba kızlar bende 29 haftalık hamıleyım
Ama sabahları kalkamıyorum çok geç yatıyorum kahvaltı da öğlen 1 2 ye kalıyor doktora gıttıgınde bebek kılosu ıyı ama büyüdükçe de beslenmemım yetersız gelmesinden korkuyorum
Sızdede böyle olan varmı yada bı bılgısı olan bu konuda