35 haftalık hamileyim. Hafif sisliklerim var ellerimde ve ayağımda ödem oldu sanırım. Bundan dolayı mi bilmiyorum ama her sabah elimde parmaklarım tamamen uyuşmuş olarak uyanıyorum biraz hareket ettirince geçiyor ama hareketsiz kaldıkça tekrar uyuşuyor sizde de böyle bir durum var mı?