Merhaba ben gastroenteroloji bölümünden takipliyim gebelikten öncede de gidiyordum enzimlerin yüksek çıkıyor sürekli bu yüzden araştırma hastanesindeki kadın doğum doktorum bana aspirin kullanmamın bı zararı olur mu gastroenteroloji bölümüne bir sor dedi gebelik zehirlenmesi yaşama diye sordum kullanabilirsin dedi kadın doğuma geldiğimde başka bir doktor vardı ona durumu anlattim bişey demedi bilgilendirme yapmadı coraspirin yazdı dün kullandım bı sorun yok ama bugün sanki hafif bı akıntı gibi bişey geldi peceteye aspirinin böyle bı etkisi var mı korktum açıkçası bilen varsa bı aydınlatsın lütfen.