Merhabalar 21+3 teyim hamileliğimin başından beri kasılmam bebek küçük olduğu için hissedemiyordum ama şuan büyüdü ve aşırı hissetmeye başladım doktorum progestan verdi onu kullanıyorum ama her iki şekilde de hap bana yan etki yapıyor sol bacaşım ara ara uyuşuyor ve atamıyorum doktorum nörolojiye git diyor aynı durumu yaşan varmı varsa nasıl bir yol izlediniz anlatırsanız çok mutlu olurum teşekkürler şimdiden❤️