Kızlar selam benim lökosit değerim idrarda 48 çıktı.Gebelikte lökosit artar onu biliyorum ama benimki biraz fazla geldi bana.Hafta içi kadın doğuma gideceğim ama aranızda var mı idrar tahlilinde sorun yaşayan.Ben de geçmeyen mantar vardı hafif de idrar yolu enfeksiyonu ona bağlıyorum açıkçası