Bukiiiiiiii Kizlar benim oyle aşırı bel kasik agrim hic olmadi arada olur bu sabah uyandığımda adet okucak gibi birsey ve bel ağrısı hagif var bu normalmi acaba ya 12+1im bu haftalarda normalmi acaba
FKHA Bukiiiiiiii 15. Haftadayım bendede oluyor hamileliğimin basından beri bazen geçiyor sonra tekrar başlıyor doktorum rahmin büyümesiyle alakalı olduğunu söyledi. Normal dedi. Tabi aşırı şiddetli ve allah korusun kanama olursa doktorunuza danışın derim
Bukiiiiiiii FKHA Cok şiddetli degil hafif adet sancısı gibi kanamda yok şükür belimde haf8f agrio normalde agrimaz cok nadir olur acaba rahim büyüyor diyemi bilemedim insallah oyoedir zort pirt doktora gitmek de istemiyorum 🤲