Bende Egepol’e gidiyorum. Ablam ilk doğumunu orda yaptı ve etrafında 4-5 tanıdığı da orda yaptı. Egepol doğum ve yenidoğan konusunda iyi bir hastane. Kendimde sağlık çalışanı olduğum için biliyorum. Allah korusun bebeğe bir şey olursa yenidoğan ünitesi çok iyi. Kadın doğum doktorunun iyi olması dışında gittiğiniz hastanelerin yenidoğan ünitesinide sorgulamanız lazım bebek için.