32_smr 4 kez erken test yaptım ama tek cizgi göğüslerde hassasiyet ve çarpıntım oluyor ara ara acaba hamilelik var mı ben. Gibi olan var mı?
Zeynepgl 32_smr Canım bu belirtiler hep adet belirtileriyle aynı hemen hemen o yüzden vardır diyemeyiz adet günü olmazsan silik bile olsa kesin çıkar iki gün daha bekle bence hayırlısıyla olur inşallah 🙏🏻☺️