aybukebozkurt Kızlarr 5 haftalık gebeyim aşırı derecede idrar yolu enfeksiyonum var. Doktorum ilaç başlamadı bebeği riske atmamak için bol su iç dedi ama berbatt durumdayım. Bana ne önerirsiniz😔
Kubdenya aybukebozkurt sıvı tüket bolca tuvaleti temiz olayan yerlerde girme iç camasirini sürekli değiştir akıntı da enfeksiyona neden oluyor
Derya341986 aybukebozkurt sen doktorunu dinle cnm şimdilik bence geçmezse gerekiyorsa başka doktora git bende de akıntı ve kasık ağrısı var test yaptırdım devlet hastananesinde çıkmadı, oyüzden yarında özel bir yerde yaptırıcam kokulu akıntım çünkü
Hesra aybukebozkurt sakın ihmal etmeyin bol su için iç çamaşırınızı sık sık değiştirin mümkünse ütüleyerek kullanın .. idrarınızı tutmayın bütün hamileliğim boyunca vardı şuan 37 haftalık hamileyim az kaldı şükür ama hamilelikte oluyor maalesef ...
Azrazerin Soğan sarımsak tüket salatada yemekte ama kokusuna dayanırmısın bilmşyorum ben yaklaşamıyorum aynınsorun bendede var ama iki hamileliğimdede olmuştu doktor bana tek seferlik ilaç vermişti toz şeklinde ama sana vermediğine göre doktorun daha iyi bilir sarımsak ve soğanda doğal antibiyotiktir geçmiş olsun
Derya341986 aybukebozkurt bende katılıyorum ben limonlu soda içtim iki gün kasılmam oldu öyle herşeyi tüketmemek lazım c vitaminin çoğu düşüğe sebep oluyor
Esmabaynsldz Soğan suyunu kaynatıp hergün içebilirsen çok iyi gelir en azından çiğ soğan gibi yediğinde hem tiksinmez hem de kokmazsın 😌
evremina Sirkeli suyla taharet yap, çamaşırlarını ütülü git,bol su iç, kızılcık suyu içe içebilirsin , soğan suyunu tavsiye etmem
Derya341986 evremina bana kızılcık suyu bile kasılma yaptı doğa ürünlerini belli oranda tüketmek lazım ben iki bardak içtim oyüzden olabilir tabi hele soğan kürü zaten adet söktürücü olarak yapılıyo
evremina Derya341986 evet tabi dr danışılmalı size katılıyorum, soğan ı zaten bende tavsiye etmem demiştim, dr bana idrar enfeksiyonuna en iyi gelen su kızılcık suyu demişti, ama bebeğin haftasına göre farklılık olabilir dr sormakta fayda var
findikkurdum17 Hesra benimde akıntı çok doktor tek kullanımlık ilaç verdi kullandım ama geçmedi benimki de kokuyor çok rahatsız oluyorum bu hafta gidince tekrar söyleyecem
Hesra Derya341986 evet kullandım monurol kullandım suda eriyenlerden canım hamileliğim bıyunca 3 defa içmek zorunda kaldım
Duyguuuu Derya341986 o cok ileri derece enfeksiyonlarda oluyormus canim hani kanli.idrar falan oluyor ya
Hesra aybukebozkurt bitki çayları yada sularını içmeyin düşüğe sebep oluyor turşu da ilk haftalarda yemenin doğru olmadığını söylemişti dr um
Derya341986 Hesra ben bir kere kullandık yok banamısın demedi sonra krem verdi yine bir işe yaramadı antibiyotik de vermek istemiyo anladığım kadarıyla işin ilkginç yanı devlet hastanesinde test yaptıdrım negatif çıktı idrar tahlili ama sarı kokulu akıntım var yarın da özel bir yerde yaptırıcam
Hesra findikkurdum17 ihmal etmeyin aman enfeksiyonlar bebeğin kalp atışlarını etkiliyor başıma geldiği için söylüyorum nolur yanlış anlamayın korkutmak için söylemiyorum idrar yolu enfeksiyonu hamilelikte sıkıntı oluyor
Duyguuuu aybukebozkurt Valla ben 26. Haftamdayim hala kurtulamadim. Antibiyotik veriyor oda mantar yapiyor sonra mantar yine idrar yolu enfeksiyonu yapiyor. Boyle sacma bi dongudeyim nefret ettim. Bol bol su ic 1 litre hazir suyun icine bir yemek kasigi sirke kat tuvalette normal taharetlendikten sonra bir iki defa o suyla sil. Kuru tutmaya calis. Akintin falan varsa gunluk ped kullanma pecete yada kagit havlu koy. Onden arkaya taharetlen bol sarımsak sogan tüket benim bildiklerim bu kadar ins bi faydasi olur