@Peony
@Ozy
@elifsahincakmak
@edaozdxx
@KbraelenKesgin
Kızlarrrr nasıl gidiyor hamilelik.Çok şükür biz sata göre 11+3 günlük olduk.Ultrasonda 2 gün önde gidiyoruz.Benim civciv cinsiyetini göstermedi.Doktor 12. Haftan bitmek üzere bir dahakine artık dedi.Sizler de durumlar nasıl ?Rabbim cümlesinin en son da bizim bebeklerimizi korusun inşallah.👼🏻❤️