Kızlar 9 haftalik gebeyim riski hamileliyim var dusuk tehlikem kanama alanim mevcut ve kesem kadar zaten .Doktor stres uzuntuden uzak dur demesine ragmen bazen cok sıkılyorumm uzuluyorumm her insanin ailesinde problemler oluyor evet ama şu halimde etrafimdaki bazi en yakinlarimdan anlayis beklerken cok kirici oluyorlar elimde degil uzulmemek.Soyleyincede o bebege birsey olmasinn dua et diolar.Yani uzuntunu kendim uretmiyorumki siz yapiosunuz😔nolur 9 ay kirmasaniz dimi zaten com hassasim cok kotuyum psikoljim kanama alani yuzunden zaten alt ust nolur ya biraz anlayis gercekten cok kotuyum cok moralim bozuk bebegimide cok dusunuyorm ama elimde degil ona birsey olur diye koekuyoeum😔😔kimele boyle?Bana bir akıl verin nolur cok sıkıntılıyım canim yaniyor