Ydnhld Kızlar yemek yedikten sonra kalp çarpıntısı geliyo ellerim kollarım uyuşuyo sıcaklamayla birlikte titreme geliyo ayağım yerden kayıyo sanki. Tansiyon mu acaba , tansiyonsa bile normal midir 32. haftamdayım, korkmak istemiyorum 😔