Emine4491 40+0 dayım cinsiyet kız doktor beş gün daha süre verdi ama hala sanci falan yok nişan da azicik azar azar geldi böyle olan var mı ya
Cokistersengelerbence Emine4491 hayır🤣39+6 da beklemedeyim🤣ya siz? Benim yarın kontrolüm var inşallah o zamana kalmadan doğururum